چشــــــــــــم انتظار نی نی

دلم گرفته!!!!!!!

1392/6/2 12:09
نویسنده : حمیده
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما

دوستان چند وقتیه که دلم گرفته ... خدا هر کسی رو از یه راهی امتحان میکنه  ما رو هم از راه بچه دار نشدن ...

هفت ساله که عروسی کردیم ولی تا حالا بچه دار نشدیم.... پنج سال بعد از عروسیمون متوجه شدیم که همسرم مشکل داشت ... همسرم رفت جراحی ... حالا که نتیجه عملش خوبه خودم تیروئید کم کار گرفتم و هورمونام بد کار میکنن .. پریودام نامنظم اند... برا همین موفق نمیشم برا بارداریی

تو رو خدا دعا کنید برامون .... منم دلم  نی نی میخواد .... از وقتی که اومدم اینجا دیگه تحملم کم شده برا تحمل این مشکل گریهگریه

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان شوکولی
2 شهریور 92 14:49
انشالا خدا یه نینی سالم بهتون میده..تا امید نشید..



ایشالا هرچی خدا بخواد من رضایم
مامان مانی
3 شهریور 92 8:59
سلام عزیزم
نگران نباش خدا هر چی بخواد همون می شه عزیزم .......
من از ته دلم واست دعا می کنم امیدوارم که خدا همسرتون رو براتون نگه داره که تو زندگی از همه کس عزیزتر و مهم تر بچه ها بزرگ می شن و می رن دنبال سرنوشتشون اما تنها کسی که می مونه همسر و همدم ادمه امیدورام با همسرت لحظه های خوبی رو داشته باشید من خواهرم 4 سال بچه دار نمی شد اما الان اگه تو سایت مانی جونم ببینید یه پسر خوشگل داره که اسمش محمدپویا و بسیار زیبا عین عروسک از ته قلبم آرزو می کنم خدا به شما هم یه دونه عطا کنه ..... نگران نباش قدر شوهرتو بدون و از صمیم قلب از خدا بخواه انشاء ا... دعات مستجاب می شه عزیزم .... این روزا با پیشترفت علم دیگه هیچ مشکلی وجود نداره و همه چی درست میشه توکل کن به خود خدا ...... در کنار همسرت تا وقت داری لحظه های خوشی رو بگذرون چون دیگه تکرار نمی شه ..... شادی و تندرستیتون رو از خدا می خوام .....



سلام دوست عزیز.... ممنون حرفاتون به دلم نشست .. خوشبختانه من و همسری مشکلی با هم نداریم فقط هر دومون بچه میخوایم و امیدمون به خداست راضیم به رضای خدا
ماماطهورا
3 شهریور 92 13:21
سلام حميده جان عزيزم نگران نباش من هم مثل خودت خيلي منتظر بودم تا خدا الان 6هفته اي ميشه كه فرشته كوچولوش و مهمون دلم كرده منم پريودام نامنظم بود يه قطره ميگم اونو بخور حتما جواب ميگيري قطره گياهي و هيچ عوارضي نداره من بعد كلي دوا درمون شيميايي اين و پيداكردم 3ماه خوردم و ماه 4م ني ني اومد تو دلم انشالله كه ني ني تو هم زودي بياد تو دلت گلم اسم قطره ويتاگنوس مصرفش هم از اول پريودي تا 15روز روزي 3وعده هروعده 40قطره بريز تو آب ميوه بخور انشالله كه جواب ميگيري عزيزم


ممنون از دلگرمیت گلم خیلی لطف کردی که قطره رو معرفی کردی بهم نمی دونستم من بوس بوس

ماماطهورا
3 شهریور 92 13:23
راستي عزيزم نظراتت و تاييد كن تو مديريت وبت طرف راست صفحه نوشته ارتباطات اونجا برو نظرات تاييد نشده رو تاييد كن



ممنون از راهنمایتون دوست خوبم
باران
4 شهریور 92 9:58
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی گلم انشااله به زودی زود دامنت سبز بشه.تحملت رو بالا ببر تو وبت با بچه نداشتت از امید حرف بزن وامیدتم به خدا باشه خوشحال میشم به وب من هم سربزنی کنار کامنتم کلمه وب رو کلید کن میای به وبم.


--------------------------------------------------
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش اومدی ممنون تو زندگیم تنها وجود خداست که آرامشم میده توکلم به خداست